• 06-10-2014, 21:33:38
    #10
    Yeni aldığım Toshiba bilgisayarda akıllı batarya diye olay varmış, batarya çıkartılamıyor leptoptan bu yüzdende hiç çıkarmadan kullanıyorum. Boştan yere boşalıp dolmasını beklemiyorum. Zaten garanti kapsamında 3 yıl içerisinde ücretsiz batarya değişimi var
  • 06-10-2014, 21:37:34
    #11
    Lenovo batarya fişten ve pc den cıktığı yok
  • 07-10-2014, 03:41:52
    #12
    lenovo var sürekli doldur boşalt yapıyorum günde en az 2 kere. bence sürekli şarjda tutmak mantıksız. bundan önce netbook vardı tam 5 sene kullandım. onu da günde 2 kere doldur boşalt yapardım. ilk aldığımda 5-6 saat şarjı gidiyordu. şuan hala 4 saate yakın gidiyor.
  • 07-10-2014, 11:51:19
    #13
    Lenovo Z580 kullaniyorum Energy Management yazılımı var bataryayı en fazla %60 şarj ile doldurarak batarya ömrünun daha uzun olmasını sağlıyormuş(Sürekli prize takılı kullanımda). Ben ara ara bu modu kapatip şarjı %100 yapıp geri boşaltıyorum. Sonra bu modu aktif ediyorum %60 şarjda sabitleniyor. Batarya ömründe bir azalma görmedim şuana kadar 1.5 yıl oldu alalı
  • 07-10-2014, 19:02:42
    #14
    Toshiba laptop var doldur boşalt yaparak kullandım 5 sene sonunda batarya tamamen bitti.
  • 07-10-2014, 20:12:11
    #15
    mechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lenovo Y570'imi şarjdan hiç çıkarmadan kullanıyorum. 3 sene önce aldığımda 4.5saat gidiyordu şarjı şimdi 3 saat gidiyor.
    Aynı model, bende alalı 3,5 sene felan oldu galiba. Şuan 1,5 saat zor gidiyor şarj
  • 07-10-2014, 21:14:38
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nicky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı model, bende alalı 3,5 sene felan oldu galiba. Şuan 1,5 saat zor gidiyor şarj
    EKran kartı açık mı kapalı mı ?
  • 07-10-2014, 21:23:16
    #17
    Hocam öncelikle hp hangi model bir hp kullanıcısı olarak söylemek isterim ekran çipin zarar görmesini istemiyorsan soğutucu al derim en çabuk ekran çipi yanan cihaz hp dir. Batarya konusunda g6 kullanıyorum ve her daim batarya takılı kullanırım haftada bir sadece batarya ile kullanıp komple bataryayı bitiririm sonra yine eski düzen devam ederim bu şekilde pcyi alalı iki sene doldu bataryam hala 3 3bucuk saat götürüyor herşey açık halde hayırlı olsun bu arada

    tapatalk yazıyorum.
  • 09-10-2014, 17:49:33
    #18
    mechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EKran kartı açık mı kapalı mı ?
    Açık hocam ama eskiden de aynı ayardayken tam 300 dakika civarı gidiyordu, ki zaten oyun felan oynayan bir tip değilim.