Bilgisayarınızi nasıl şarj ediyorsunuz ?
21
●1.084
- 07-10-2014, 11:51:19Lenovo Z580 kullaniyorum Energy Management yazılımı var bataryayı en fazla %60 şarj ile doldurarak batarya ömrünun daha uzun olmasını sağlıyormuş(Sürekli prize takılı kullanımda). Ben ara ara bu modu kapatip şarjı %100 yapıp geri boşaltıyorum. Sonra bu modu aktif ediyorum %60 şarjda sabitleniyor. Batarya ömründe bir azalma görmedim şuana kadar 1.5 yıl oldu alalı
- 07-10-2014, 20:12:11Aynı model, bende alalı 3,5 sene felan oldu galiba. Şuan 1,5 saat zor gidiyor şarjmechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2014, 21:14:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.EKran kartı açık mı kapalı mı ?Nicky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2014, 21:23:16Hocam öncelikle hp hangi model bir hp kullanıcısı olarak söylemek isterim ekran çipin zarar görmesini istemiyorsan soğutucu al derim en çabuk ekran çipi yanan cihaz hp dir. Batarya konusunda g6 kullanıyorum ve her daim batarya takılı kullanırım haftada bir sadece batarya ile kullanıp komple bataryayı bitiririm sonra yine eski düzen devam ederim bu şekilde pcyi alalı iki sene doldu bataryam hala 3 3bucuk saat götürüyor herşey açık halde hayırlı olsun bu arada
tapatalk yazıyorum. - 09-10-2014, 17:49:33Açık hocam ama eskiden de aynı ayardayken tam 300 dakika civarı gidiyordu, ki zaten oyun felan oynayan bir tip değilim.mechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle