lenovo var sürekli doldur boşalt yapıyorum günde en az 2 kere. bence sürekli şarjda tutmak mantıksız. bundan önce netbook vardı tam 5 sene kullandım. onu da günde 2 kere doldur boşalt yapardım. ilk aldığımda 5-6 saat şarjı gidiyordu. şuan hala 4 saate yakın gidiyor.