Lenovo Z580 kullaniyorum Energy Management yazılımı var bataryayı en fazla %60 şarj ile doldurarak batarya ömrünun daha uzun olmasını sağlıyormuş(Sürekli prize takılı kullanımda). Ben ara ara bu modu kapatip şarjı %100 yapıp geri boşaltıyorum. Sonra bu modu aktif ediyorum %60 şarjda sabitleniyor. Batarya ömründe bir azalma görmedim şuana kadar 1.5 yıl oldu alalı