Hocam öncelikle hp hangi model bir hp kullanıcısı olarak söylemek isterim ekran çipin zarar görmesini istemiyorsan soğutucu al derim en çabuk ekran çipi yanan cihaz hp dir. Batarya konusunda g6 kullanıyorum ve her daim batarya takılı kullanırım haftada bir sadece batarya ile kullanıp komple bataryayı bitiririm sonra yine eski düzen devam ederim bu şekilde pcyi alalı iki sene doldu bataryam hala 3 3bucuk saat götürüyor herşey açık halde hayırlı olsun bu arada
tapatalk yazıyorum.