Genel sağlık sigortası prim borcunuz : 1742.29 TLdir.
Gülermisin ağlarmısın.Orda bazı insanlara konuş konuş borç siliyorlar.Biz durumu anlatıyoruz haklıyız resmen dalga geçiyorlar.Bu borçlar neye göre belirleniyor bileniniz varmı acaba.Yoksa yolabildiğimizi yolalım mantığı mı var.İşin daha garip tarafı hastaneye gitmedim bugüne kadar.Allah belanızı versin bir de utanmadan meclis toplanacak yeni torbayı bekleyin diyor itiraza.
Şimdi ciddi olarak önerisi olan varmı rica ediyorum.174 liradan bu miktara çekmişler yine borcu.Bu nasıl iştir arkadaş 21 yaşında borçlarla uğraşıyoruz
Ne Türkiyeymiş..
Hayırlı olsun.