o seseka denilen kurummudur nedir basıcan .Ulan her ay banada kitliyorlar gidipte tek kuruş ödemedim.Böyle saçmalık hiç bir yerde olmaz heralde çalışmıyorsun birde cea yiyorsun.Ne saçma işler.