Kafayı yemek üzereyim bir sürü sorun üstüne bir de bu çıktı.Öğrenci belgemle gidip 3600 lira borca itiraz ettim.Bir müddet öğrencilik dışındaymışsınız borcun büyük bir bölümünü siliyoruz dediler.Eve geldim 174 lira borç derin bir oh çektim.Bugün baktım,
Genel sağlık sigortası prim borcunuz : 1742.29 TLdir.
Gülermisin ağlarmısın.Orda bazı insanlara konuş konuş borç siliyorlar.Biz durumu anlatıyoruz haklıyız resmen dalga geçiyorlar.Bu borçlar neye göre belirleniyor bileniniz varmı acaba.Yoksa yolabildiğimizi yolalım mantığı mı var.İşin daha garip tarafı hastaneye gitmedim bugüne kadar.Allah belanızı versin bir de utanmadan meclis toplanacak yeni torbayı bekleyin diyor itiraza.
Şimdi ciddi olarak önerisi olan varmı rica ediyorum.174 liradan bu miktara çekmişler yine borcu.Bu nasıl iştir arkadaş 21 yaşında borçlarla uğraşıyoruz

Ne Türkiyeymiş..