Devlet sizin yerinize sizi sigortalıyor sanırım GSS adı altında. O yüzden aylık ödemediğiniz için borç olarak sisteme düşüyor ve birikiyor. Yanlışlık olmuştur siz işlemi yaptırdığınız SGK İl Müdürlüğüne gidin tekrar sorun bence.