• 21-08-2014, 23:29:21
    manisa451907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @yazarcizer İnteltekde çalışıyorum zaten Sizi özendirmek için yazdım.Buraya yazan çogunluk zaten ilgili bu konuya.Ayrıca kimseyi özendirme gibi bir amacım yok.Sadece şans peşindeyiz.Öylesine yazmıştım.Hadi hayırlı forumlar herkese.

    Merak edenler için 12 bin küsür verdi. 13 fakat %10 vergi alıyormus.Daha yatmadı zaten ama kazanç bu.

    Maceranın sonu buraya kadarmış

    @Byvezir dostum ben hiç o maçlara bakmadım ama umarım tutar.

    Hayırlı olsun, güle güle harcayın
  • 21-08-2014, 23:41:23
    Üyeliği durduruldu
    Bana platin aliyonuz dimi hocam

    Tebrikler.
  • 21-08-2014, 23:54:30
    Ne umutlarla takip etmiştik konuyu sonuç 13 bin oldu

    1 ile 3'ü topla 4, tekrar 1 ile topla 5. 13'ten 5'i çıkar 8 yapar. Artık konuya yazan 8.üyeye bir çam sakızı çoban armağanı birşey gönderirsin
  • 22-08-2014, 00:26:22
    ah ah benide rio yaktı.
    ulan her maç kapanırsın ilk yarı 0 a bağlasan 2 bin lira cepteydi şimdi
  • 22-08-2014, 00:38:46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    eh, 12 de fena değil.
    hocam hatırlarsan "mesajım bulunsun" diye not bırakmıştım

    hani "parayı gördüde geliyor" diye düşünmeyesin.
    biz daha paran yokken seviyoduk seni

    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajım bulunsun

    .
    .
  • 22-08-2014, 00:49:10
    Üyeliği durduruldu
    Yalan oldu gitti bizim Leon işi.Kredi borcu kapatma mod on.Yarın paradan eser kalırsa burda birkaç arkadaşa sözüm olsun platin sözü.Sabahtan borc kapatma isine gireyim.200 Liradan fena değil aslında.

    Takip ve destek için herkese çok teşekkür ederim.R10 ailesiyle birlikte yaşamış olduk en azından
  • 22-08-2014, 00:57:12
    manisa451907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalan oldu gitti bizim Leon işi.Kredi borcu kapatma mod on.Yarın paradan eser kalırsa burda birkaç arkadaşa sözüm olsun platin sözü.Sabahtan borc kapatma isine gireyim.200 Liradan fena değil aslında.

    Takip ve destek için herkese çok teşekkür ederim.R10 ailesiyle birlikte yaşamış olduk en azından
    Heyecanla izledim ama olmayınca olmuyor
  • 22-08-2014, 01:06:23
    manisa451907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalan oldu gitti bizim Leon işi.Kredi borcu kapatma mod on.Yarın paradan eser kalırsa burda birkaç arkadaşa sözüm olsun platin sözü.Sabahtan borc kapatma isine gireyim.200 Liradan fena değil aslında.

    Takip ve destek için herkese çok teşekkür ederim.R10 ailesiyle birlikte yaşamış olduk en azından
    Bi dahaki kuponda umarım Leon gelir

    Platin almak yerine o parayı ihtiyacı olan birine yada lösev, mehmetcik vakfına göndermenizin daha yararlı olacağını düşünüyorum Bol şanslar
  • 22-08-2014, 01:24:10
    Üyeliği durduruldu
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hani "parayı gördüde geliyor" diye düşünmeyesin.
    biz daha paran yokken seviyoduk seni

    hani "parayı gördüde geliyor" diye düşünmeyesin.
    biz daha paran yokken seviyoduk seni


    .

    HAhahhah yok hocam estağfurullah.Burdaki herkese çok teşekkürler heyecana heyecan kattınız.R10 candır benden de sevgiler