Yalan oldu gitti bizim Leon işi.Kredi borcu kapatma mod on.Yarın paradan eser kalırsa burda birkaç arkadaşa sözüm olsun platin sözü.Sabahtan borc kapatma isine gireyim.200 Liradan fena değil aslında.
Takip ve destek için herkese çok teşekkür ederim.R10 ailesiyle birlikte yaşamış olduk en azından
Bi dahaki kuponda umarım Leon gelir
Platin almak yerine o parayı ihtiyacı olan birine yada lösev, mehmetcik vakfına göndermenizin daha yararlı olacağını düşünüyorum

Bol şanslar