Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hani "parayı gördüde geliyor" diye düşünmeyesin.
biz daha paran yokken seviyoduk seni

hani "parayı gördüde geliyor" diye düşünmeyesin.
biz daha paran yokken seviyoduk seni


.

HAhahhah yok hocam estağfurullah.Burdaki herkese çok teşekkürler heyecana heyecan kattınız.R10 candır benden de sevgiler