manisa451907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@yazarcizer İnteltekde çalışıyorum zaten Sizi özendirmek için yazdım.Buraya yazan çogunluk zaten ilgili bu konuya.Ayrıca kimseyi özendirme gibi bir amacım yok.Sadece şans peşindeyiz.Öylesine yazmıştım.Hadi hayırlı forumlar herkese.

Merak edenler için 12 bin küsür verdi. 13 fakat %10 vergi alıyormus.Daha yatmadı zaten ama kazanç bu.

Maceranın sonu buraya kadarmış

@Byvezir dostum ben hiç o maçlara bakmadım ama umarım tutar.

Hayırlı olsun, güle güle harcayın