Konu
R10.NET Ahalisi zengin olabilirim :)
22-08-2014, 00:38:46
#122
Bilo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
eh, 12 de fena değil.
hocam hatırlarsan "mesajım bulunsun" diye not bırakmıştım
hani "parayı gördüde geliyor" diye düşünmeyesin.
biz daha paran yokken seviyoduk seni
Bilo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mesajım bulunsun
.
.