eh, 12 de fena değil.
hocam hatırlarsan "mesajım bulunsun" diye not bırakmıştım

hani "parayı gördüde geliyor" diye düşünmeyesin.
biz daha paran yokken seviyoduk seni

Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesajım bulunsun

.
.