• 18-08-2014, 23:48:27
    #1

    Katılımcı sayısı yeterli olursa 24 kişi olmazsa 16 kişi olarak düzenlenecektir. Konu altında katıldığını belirten kişilere göre sayı belirlenecektir. Eğer 24 kişi olursa 3vs3 olmazsa 16 kişi arasında 2vs2 şeklinde olacaktır.

    Kurallar;

    1- Maçlar, katılımlar bittikten sonra hemen başlayacaktır.
    2- Beraberlik halinde maç uzatmaya gidecek ve ilk golü atan kazanacak.
    3- Toplam 8 takım yani 24 kişi katılacak. (Yeterli katılım olmaz ise 16 kişi 2vs2 şeklinde oynanacaktır.) Kalan kişiler yedekte olup son anda işi çıkan kişilerin yerine alınacaktır maçın ertelenmesi gibi bir durum yoktur. Turnuva bu gece bitecektir. Bu yüzden önümüzdeki 2 saat içinde online olmayacaklar katılmasın lütfen.
    4- Eşleşmeler ve takımlar kura sonucuyla belirlenecektir.

    İLK TUR 10 dakika - 4 atan kazanır.
    YARI FINAL 15 dakika - 4 atan kazanır.
    FİNAL 20 dakika - 5 atan kazanır.

    Katılımcılar:
    1- Milano
    2- engoin
    3- sio
    4- fasb
    5- Armageddon
    6- CanBakar
    7- Ogu2
    8- Cendla
    9- atary
  • 18-08-2014, 23:52:06
    #2
    Yaz beni
  • 18-08-2014, 23:59:59
    #3
    Yaz kardeşim.
  • 19-08-2014, 00:04:05
    #4
    bence bu tür oyunlar skor bazlı değil dakika bazlıdır. ben defansif oynuyorum 1 gol atıp yatıyorum oyunun stratejisi burada yatıyor bence.

    eğer dakika şeklinde oyun sonlanırsa beni de yaz.
  • 19-08-2014, 00:16:39
    #5
    fasb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence bu tür oyunlar skor bazlı değil dakika bazlıdır. ben defansif oynuyorum 1 gol atıp yatıyorum oyunun stratejisi burada yatıyor bence.

    eğer dakika şeklinde oyun sonlanırsa beni de yaz.
    hocam dakika bazlı zaten hani 4 dakikada zaten 2-0 önde biterse turu atlayan taraf siz oluyorsunuz.
    • fasb
    fasb bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-08-2014, 00:26:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    benide yaz
  • 19-08-2014, 00:28:47
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam dakika bazlı zaten hani 4 dakikada zaten 2-0 önde biterse turu atlayan taraf siz oluyorsunuz.
    10 dakika - 4 atan kazanır deyince ben burda koşulun 4 olduğunu anladım. iki koşuldan biri gerçekleştiği an oyun bitiyormuş anladım. hayırlısı olsun.

    inş fw düşer bize. herkese başarılar.
  • 19-08-2014, 00:33:21
    #8
    Daha önce 3 kez düzenledik hocam. İlk ikisi db kaybı nedeniyle silinmişti. İnternetim uygun olsa ben de katılırdım. Herkese bol şans.
  • 19-08-2014, 00:34:46
    #9
    Turnuva başlayana kadar ısınmak isteyen , rakibine bol gol atmak isteyen varsa oynayabilirim 3-4 aydır ilk kez az önce oynadım baya pas yapmışşız