Konu
r10.net 1. Haxball Turnavası
19-08-2014, 00:33:21
#8
Geera
Daha önce
3 kez
düzenledik hocam. İlk ikisi db kaybı nedeniyle silinmişti. İnternetim uygun olsa ben de katılırdım. Herkese bol şans.