bence bu tür oyunlar skor bazlı değil dakika bazlıdır. ben defansif oynuyorum 1 gol atıp yatıyorum oyunun stratejisi burada yatıyor bence.
eğer dakika şeklinde oyun sonlanırsa beni de yaz.
hocam dakika bazlı zaten hani 4 dakikada zaten 2-0 önde biterse turu atlayan taraf siz oluyorsunuz.