bence bu tür oyunlar skor bazlı değil dakika bazlıdır. ben defansif oynuyorum 1 gol atıp yatıyorum oyunun stratejisi burada yatıyor bence.

eğer dakika şeklinde oyun sonlanırsa beni de yaz.