hocam dakika bazlı zaten hani 4 dakikada zaten 2-0 önde biterse turu atlayan taraf siz oluyorsunuz.
10 dakika - 4 atan kazanır deyince ben burda koşulun 4 olduğunu anladım. iki koşuldan biri gerçekleştiği an oyun bitiyormuş anladım. hayırlısı olsun.
inş fw düşer bize. herkese başarılar.