Öğrenim ve Katkı Kredisi Geri Ödeme
7
●409
- 03-08-2014, 21:50:58Merhaba arkadaşlar üniversite eğitimi esnasında Öğrenim ve Katkı Kredisi alanlar bilir. 2 yıl sonra ödemeler başlıyor. Benimde yakında başlayacak... Ödemeleri nasıl yapabiliyoruz? Online bir ödeme yöntemi yok mu? Sitede Ziraat Bankasına ödenecek vs. yazıyor. Mesela ben online olarak 6 ayı ödemek, daha sonra 6 ay uğraşmamak istiyorum. Bu mümkün müdür?
- 03-08-2014, 21:54:46Üyeliği durdurulduZiraat bankasına veya başka bir bankaya yeni bir hesap aç, otomatik ödeme talimatı ver,hesaba 6 aylık parayı koy çık, sonrası seni rahatsız etmez.mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2014, 22:06:50Diğer bankalardan ödeme yapabiliyorsam zaten sıkıntı yok... Ama sitesinde Ziraat Bankası Şubelerinden diye yazıyor. O nedenle sordum asıl.iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2014, 22:10:41Üyeliği durdurulduŞuan çoğu kaynak'ta öyle yazıyor Ziraat bankası şubelerinden diye.mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2014, 02:52:49http://www.ziraatbank.com.tr/tr/Bire...Odemeleri.aspxmucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://kyk.ziraatbank.com.tr/
sitesinde online ödeme olarak burasını gösteriyor hocam belki işini görür bi incele - 04-08-2014, 19:10:42Hocam aradığım şey tam olarak buydu; teşekkürler...solesman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle