• 03-08-2014, 21:50:58
    #1
    Merhaba arkadaşlar üniversite eğitimi esnasında Öğrenim ve Katkı Kredisi alanlar bilir. 2 yıl sonra ödemeler başlıyor. Benimde yakında başlayacak... Ödemeleri nasıl yapabiliyoruz? Online bir ödeme yöntemi yok mu? Sitede Ziraat Bankasına ödenecek vs. yazıyor. Mesela ben online olarak 6 ayı ödemek, daha sonra 6 ay uğraşmamak istiyorum. Bu mümkün müdür?
  • 03-08-2014, 21:54:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar üniversite eğitimi esnasında Öğrenim ve Katkı Kredisi alanlar bilir. 2 yıl sonra ödemeler başlıyor. Benimde yakında başlayacak... Ödemeleri nasıl yapabiliyoruz? Online bir ödeme yöntemi yok mu? Sitede Ziraat Bankasına ödenecek vs. yazıyor. Mesela ben online olarak 6 ayı ödemek, daha sonra 6 ay uğraşmamak istiyorum. Bu mümkün müdür?
    Ziraat bankasına veya başka bir bankaya yeni bir hesap aç, otomatik ödeme talimatı ver,hesaba 6 aylık parayı koy çık, sonrası seni rahatsız etmez.
  • 03-08-2014, 22:06:50
    #3
    iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ziraat bankasına veya başka bir bankaya yeni bir hesap aç, otomatik ödeme talimatı ver,hesaba 6 aylık parayı koy çık, sonrası seni rahatsız etmez.
    Diğer bankalardan ödeme yapabiliyorsam zaten sıkıntı yok... Ama sitesinde Ziraat Bankası Şubelerinden diye yazıyor. O nedenle sordum asıl.
  • 03-08-2014, 22:10:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer bankalardan ödeme yapabiliyorsam zaten sıkıntı yok... Ama sitesinde Ziraat Bankası Şubelerinden diye yazıyor. O nedenle sordum asıl.
    Şuan çoğu kaynak'ta öyle yazıyor Ziraat bankası şubelerinden diye.
  • 03-08-2014, 22:50:26
    #5
    ziraat bank kartsız işlem olarak tc kimlimk numaran ile 6 aylık peşin öde 6 ay sonra bi daha öde
  • 04-08-2014, 00:26:03
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kyk ara SOR

    LG-P880 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 04-08-2014, 02:52:49
    #7
    mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar üniversite eğitimi esnasında Öğrenim ve Katkı Kredisi alanlar bilir. 2 yıl sonra ödemeler başlıyor. Benimde yakında başlayacak... Ödemeleri nasıl yapabiliyoruz? Online bir ödeme yöntemi yok mu? Sitede Ziraat Bankasına ödenecek vs. yazıyor. Mesela ben online olarak 6 ayı ödemek, daha sonra 6 ay uğraşmamak istiyorum. Bu mümkün müdür?
    http://www.ziraatbank.com.tr/tr/Bire...Odemeleri.aspx

    https://kyk.ziraatbank.com.tr/

    sitesinde online ödeme olarak burasını gösteriyor hocam belki işini görür bi incele
  • 04-08-2014, 19:10:42
    #8
    solesman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.ziraatbank.com.tr/tr/Bire...Odemeleri.aspx

    https://kyk.ziraatbank.com.tr/

    sitesinde online ödeme olarak burasını gösteriyor hocam belki işini görür bi incele
    Hocam aradığım şey tam olarak buydu; teşekkürler...