Merhaba arkadaşlar üniversite eğitimi esnasında Öğrenim ve Katkı Kredisi alanlar bilir. 2 yıl sonra ödemeler başlıyor. Benimde yakında başlayacak... Ödemeleri nasıl yapabiliyoruz? Online bir ödeme yöntemi yok mu? Sitede Ziraat Bankasına ödenecek vs. yazıyor. Mesela ben online olarak 6 ayı ödemek, daha sonra 6 ay uğraşmamak istiyorum. Bu mümkün müdür?
Ziraat bankasına veya başka bir bankaya yeni bir hesap aç, otomatik ödeme talimatı ver,hesaba 6 aylık parayı koy çık, sonrası seni rahatsız etmez.