Merhaba arkadaşlar üniversite eğitimi esnasında Öğrenim ve Katkı Kredisi alanlar bilir. 2 yıl sonra ödemeler başlıyor. Benimde yakında başlayacak... Ödemeleri nasıl yapabiliyoruz? Online bir ödeme yöntemi yok mu? Sitede Ziraat Bankasına ödenecek vs. yazıyor. Mesela ben online olarak 6 ayı ödemek, daha sonra 6 ay uğraşmamak istiyorum. Bu mümkün müdür?
http://www.ziraatbank.com.tr/tr/Bire...Odemeleri.aspx https://kyk.ziraatbank.com.tr/
sitesinde online ödeme olarak burasını gösteriyor hocam belki işini görür bi incele