Ziraat bankasına veya başka bir bankaya yeni bir hesap aç, otomatik ödeme talimatı ver,hesaba 6 aylık parayı koy çık, sonrası seni rahatsız etmez.
Diğer bankalardan ödeme yapabiliyorsam zaten sıkıntı yok... Ama sitesinde Ziraat Bankası Şubelerinden diye yazıyor. O nedenle sordum asıl.