• 03-08-2014, 04:19:56
    #1
    Merhabalar,

    Arkadaşlar R10'a çok samimi olduğum bir reel arkadaşımı davet etmek istiyorum. Kime sorsam olmadığını söylüyor. Kimiside ücret ile talep etmek istiyor fakat R10 üyesi olduğum için açık ve net diyemiyor. Ne yapmam lazım ?

    Teşekkür ederim şimdiden.
  • 03-08-2014, 04:25:01
    #2
    Sterimar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Arkadaşlar R10'a çok samimi olduğum bir reel arkadaşımı davet etmek istiyorum. Kime sorsam olmadığını söylüyor. Kimiside ücret ile talep etmek istiyor fakat R10 üyesi olduğum için açık ve net diyemiyor. Ne yapmam lazım ?

    Teşekkür ederim şimdiden.
    Merhaba,
    Kimse tanımadığı birisi için davetiyesini harcayacağını sanmıyorum. Hele ki dolandırılma durumları olduğu için biraz problem. Ek olarak; para isteyen şahısları lütfen şikayet edin. Forumda gördüğünüz taktirde lütfen rica ediyorum şikayet edin. Siz şikayet etmezseniz bir başkasına satarlar ve dolandırıcılık durumu olunca problemler çıkıyor haliyle.

    Moderatör ekibiyle görüş isterseniz @R10Davetiye; gönderiliyor genelde, açıklayıcı bir dil ile yönetim ekibiyle görüşürseniz yardımcı olmaya çalışacaktırlar.

    İyi geceler.
  • 03-08-2014, 04:44:27
    #3
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Kimse tanımadığı birisi için davetiyesini harcayacağını sanmıyorum. Hele ki dolandırılma durumları olduğu için biraz problem. Ek olarak; para isteyen şahısları lütfen şikayet edin. Forumda gördüğünüz taktirde lütfen rica ediyorum şikayet edin. Siz şikayet etmezseniz bir başkasına satarlar ve dolandırıcılık durumu olunca problemler çıkıyor haliyle.

    Moderatör ekibiyle görüş isterseniz @R10Davetiye; gönderiliyor genelde, açıklayıcı bir dil ile yönetim ekibiyle görüşürseniz yardımcı olmaya çalışacaktırlar.

    İyi geceler.
    Açıklamanız ve yardımınız için teşekkür ederim. Yıllardır Nick'im aynıdır. İsmimi ya da Nick'imi yazsanız herşeyime kadar çıkıyor ki bunca zamandır bir tane kötü bir şey yok hakkımda. Özellikle dikkat ediyorum. Herkesle iyi geçinip, saygı duyarım. Kimsenin hakkını yemem, yedirtmem.

    Umarım yardımcı olacak biri çıkar veya R10 Ekibi yardımcı olur.
  • 03-08-2014, 15:32:50
    #4
    Üyeliği durduruldu


    Adresine mail atarsanız ,arkadaşınızın durumunu yazın, inceleyip arkadaşınızın alan adı uzantılı mail adresini ister ve bir davetiye kodu atar.
  • 03-08-2014, 16:22:29
    #5
    iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Adresine mail atarsanız ,arkadaşınızın durumunu yazın, inceleyip arkadaşınızın alan adı uzantılı mail adresini ister ve bir davetiye kodu atar.
    Özel mesaj olarak iletişime geçtim fakat bir dönüş yok. Eğer ki sizin atmanız mümkün ise çok sevinirim.

    Mail: admin@mert35.com

    Not: Beni davet eden arkadaşda tanımıyordu fakat benden çok memnun kaldı. Sorun olacağını sanmıyorum.
  • 03-08-2014, 16:26:13
    #6
    Bende yaklasik1 yildir 2 davetiye var kullanmaya korkuyorum[emoji1]

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 03-08-2014, 16:30:28
    #7
    gencseen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yaklasik1 yildir 2 davetiye var kullanmaya korkuyorum[emoji1]

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Hocam, ihtiyacımız var. Yardımcı olursanız çok sevinirim.