Konu
Davitiye Lazım Ne Yapmam Gerek?
03-08-2014, 16:26:13
#6
gencseen
Bende yaklasik1 yildir 2 davetiye var kullanmaya korkuyorum[emoji1]
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi