Konu
Davitiye Lazım Ne Yapmam Gerek?
03-08-2014, 16:30:28
#7
Sterimar
gencseen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende yaklasik1 yildir 2 davetiye var kullanmaya korkuyorum[emoji1]
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam, ihtiyacımız var. Yardımcı olursanız çok sevinirim.