Merhabalar,
Arkadaşlar R10'a çok samimi olduğum bir reel arkadaşımı davet etmek istiyorum. Kime sorsam olmadığını söylüyor. Kimiside ücret ile talep etmek istiyor fakat R10 üyesi olduğum için açık ve net diyemiyor. Ne yapmam lazım ?
Teşekkür ederim şimdiden.