• 31-07-2014, 03:09:47
    #1
    Dün bir kaza yaptım sol şeritten giderken sağdaki araç sola dönüşün olmadı yerden dönüş yapmak için sinyal verdi ve kısa bir süre sonra doğrudan sağ şeritten geniş bir kavis ile sola dönüş yaptı.bende durmaya çalıştım amca duramayacağımı düşündüğüm andan sonra araca sola kırdım ancak aracamın sağ önü öinibüsün sol kapısa vurarak durabildi.polis geldi Minübüsün şöförüne burada solo dönüş var mı vs dedi adam kendini savunmaya çalıştı ben sinyal vermiştim filan.benim fren izleri yaklaşık 5 metre filan belli oluyor.meyse polis tutanak filan tutuverdi alkol muayenesi yaptı (karşıya yaptı mı göremedim).burada bana kusur çıkartırlar mı acaba .birde aracı yarın tamirciye vereceğiz sanırım bu sigorta işleri ne zaman belli olur.

    Aracın piyasa değeri 10k civarı imiş.tanıdık bir tamirci şanzuman çatlamış olabilir dedi(yağ akıtıyordu).bu durumda 3 k civarı masraf çıkarmış.sigorta aracı perte çıkarta bilir diyor.eğer öyle bir şey olursa bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi
  • 31-07-2014, 03:17:05
    #2
    oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün bir kaza yaptım sol şeritten giderken sağdaki araç sola dönüşün olmadı yerden dönüş yapmak için sinyal verdi ve kısa bir süre sonra doğrudan sağ şeritten geniş bir kavis ile sola dönüş yaptı.bende durmaya çalıştım amca duramayacağımı düşündüğüm andan sonra araca sola kırdım ancak aracamın sağ önü öinibüsün sol kapısa vurarak durabildi.polis geldi Minübüsün şöförüne burada solo dönüş var mı vs dedi adam kendini savunmaya çalıştı ben sinyal vermiştim filan.benim fren izleri yaklaşık 5 metre filan belli oluyor.meyse polis tutanak filan tutuverdi alkol muayenesi yaptı (karşıya yaptı mı göremedim).burada bana kusur çıkartırlar mı acaba .birde aracı yarın tamirciye vereceğiz sanırım bu sigorta işleri ne zaman belli olur.

    Aracın piyasa değeri 10k civarı imiş.tanıdık bir tamirci şanzuman çatlamış olabilir dedi(yağ akıtıyordu).bu durumda 3 k civarı masraf çıkarmış.sigorta aracı perte çıkarta bilir diyor.eğer öyle bir şey olursa bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi
    Tramer'den aracınızın şasi no'su ve kimlik numarasıyla tutanağın durumunu sorgulayabiliyorsunuz. Eğer 3k falan hasar çıkarsa perte çıkmaz, ama aracın durumunu göremediğim için net birşey söyleyemeyeceğim.

    Bu arada polis geldi demişsiniz niye geldi ki normalde iki taraf da tutanak tutabiliyor.
  • 31-07-2014, 03:43:53
    #3
    İnşaat sahası orası hocam devriye varmış sanırım ben cocuklar ile ilgilenirken bir baktım polis helmiş. Kroki çizdim telefondan çizdiğim için kötü oldu ama kısaca mavi yer üst köprü orası trafiğe açık yol onun altına da üstü açık tünel tapıyorlardı(yani kırmıZı yer) sarı ile çizdiğim yer tünelin normal kota geldiği yükseklikte araç kestirme olsun diye buradan geçecekmiş.yandaki yeşil alan ise inşaat bitene kadar geçici olarak trafiğe açık alan.trafik polisi simgesinin olduğu yer kazanın gerçekleştiği alanhttps://i.hizliresim.com/d4k1Zr.jpg

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:43:53 -->-> Daha önceki mesaj 03:39:50 --

    Buda benim Aracın fotarafı.adam dönüşün yasak olduğu yere dönüyor olmasına rağmen bana kusur kitlemezler değil mi
  • 31-07-2014, 04:33:52
    #4
    oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşaat sahası orası hocam devriye varmış sanırım ben cocuklar ile ilgilenirken bir baktım polis helmiş. Kroki çizdim telefondan çizdiğim için kötü oldu ama kısaca mavi yer üst köprü orası trafiğe açık yol onun altına da üstü açık tünel tapıyorlardı(yani kırmıZı yer) sarı ile çizdiğim yer tünelin normal kota geldiği yükseklikte araç kestirme olsun diye buradan geçecekmiş.yandaki yeşil alan ise inşaat bitene kadar geçici olarak trafiğe açık alan.trafik polisi simgesinin olduğu yer kazanın gerçekleştiği alanhttps://i.hizliresim.com/d4k1Zr.jpg[COLOR="Silver"]

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:43:53 -->-> Daha önceki mesaj 03:39:50 --

    adam dönüşün yasak olduğu yere dönüyor olmasına rağmen bana kusur kitlemezler değil mi
    Krokiden az çok anladım. Sanırım adam sağ şeritten u dönüşü yapacak, sol şeritten geliyorsunuz ve dönen araca vuruyorsunuz. Burada kusur oranı sizin hızınıza bağlı olarak değişir. Ama kusurun çoğunluğu karşı tarafa verilir, sonuçta dönüşte yolu kontrol etmesi gerekiyor ayrıca dönüşün yasak olduğu yerden de dönmesi kusuru doğrudan karşı tarafa verir.

    Bu arada önde epey kaporta hasarı varmış ayrıca sağ aksta da sorun var gibi duruyor, motor durumuna göre perte çıkma durumu olabilir.
  • 31-07-2014, 11:13:25
    #5
    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Krokiden az çok anladım. Sanırım adam sağ şeritten u dönüşü yapacak, sol şeritten geliyorsunuz ve dönen araca vuruyorsunuz. Burada kusur oranı sizin hızınıza bağlı olarak değişir. Ama kusurun çoğunluğu karşı tarafa verilir, sonuçta dönüşte yolu kontrol etmesi gerekiyor ayrıca dönüşün yasak olduğu yerden de dönmesi kusuru doğrudan karşı tarafa verir.

    Bu arada önde epey kaporta hasarı varmış ayrıca sağ aksta da sorun var gibi duruyor, motor durumuna göre perte çıkma durumu olabilir.
    teşekkür ederim hocam birde kusur oranı nasıl oluyor hocam mesala yüzde 70 onda yüzde 30 bende çıktı diyeyim.aracın yüzde 70ini mi yaptırıyor sigorta
  • 05-08-2014, 23:56:35
    #6
    tramerin sitesine eklemeişler
    Alıntı
    83 - MUTABAKAT - İHBARI ALAN ŞİRKETİN %100 KUSUR KABULU (SON DURUM)
    karşı taraf %100 kusurlu yazıyor değişme olma ihtimali var mı acaba

    birde tramerin sitesine tutanağın resimini eklemişleri resimde benim aracın arka tarafı vuruk işaretlenmiş(polis işaretlemişdi) hiç fark etmemiştim o sırada.
    bir sorun çıkartırlar mı.gerçi exper filan geldi idi cuma günü bişey dememişler
  • 06-08-2014, 00:00:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Tam olarak bilgim yok ama aracınız bayağı bir hasar görmüş usta, can'a geleceğine mal'a gelsin diyelim ozaman
  • 06-08-2014, 00:06:43
    #8
    Üyeliği durduruldu
    oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tramerin sitesine eklemeişler

    karşı taraf %100 kusurlu yazıyor değişme olma ihtimali var mı acaba

    birde tramerin sitesine tutanağın resimini eklemişleri resimde benim aracın arka tarafı vuruk işaretlenmiş(polis işaretlemişdi) hiç fark etmemiştim o sırada.
    bir sorun çıkartırlar mı.gerçi exper filan geldi idi cuma günü bişey dememişler

    Önemli olan polis tutanağı idi o'da zaten karşı tarafı suçlu bulmuş. Sorun çıkarmaz bu saatten sonra.
  • 06-08-2014, 00:26:23
    #9
    iGrand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önemli olan polis tutanağı idi o'da zaten karşı tarafı suçlu bulmuş. Sorun çıkarmaz bu saatten sonra.
    teşekkür ederim hocam içimi rahatlattınız şu işi biran önce halletsek de kurtulsak emanet araba zaten