İnşaat sahası orası hocam devriye varmış sanırım ben cocuklar ile ilgilenirken bir baktım polis helmiş. Kroki çizdim telefondan çizdiğim için kötü oldu ama kısaca mavi yer üst köprü orası trafiğe açık yol onun altına da üstü açık tünel tapıyorlardı(yani kırmıZı yer) sarı ile çizdiğim yer tünelin normal kota geldiği yükseklikte araç kestirme olsun diye buradan geçecekmiş.yandaki yeşil alan ise inşaat bitene kadar geçici olarak trafiğe açık alan.trafik polisi simgesinin olduğu yer kazanın gerçekleştiği alanhttps://i.hizliresim.com/d4k1Zr.jpg

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:43:53 -->-> Daha önceki mesaj 03:39:50 --

Buda benim Aracın fotarafı.adam dönüşün yasak olduğu yere dönüyor olmasına rağmen bana kusur kitlemezler değil mi