Dün bir kaza yaptım sol şeritten giderken sağdaki araç sola dönüşün olmadı yerden dönüş yapmak için sinyal verdi ve kısa bir süre sonra doğrudan sağ şeritten geniş bir kavis ile sola dönüş yaptı.bende durmaya çalıştım amca duramayacağımı düşündüğüm andan sonra araca sola kırdım ancak aracamın sağ önü öinibüsün sol kapısa vurarak durabildi.polis geldi Minübüsün şöförüne burada solo dönüş var mı vs dedi adam kendini savunmaya çalıştı ben sinyal vermiştim filan.benim fren izleri yaklaşık 5 metre filan belli oluyor.meyse polis tutanak filan tutuverdi alkol muayenesi yaptı (karşıya yaptı mı göremedim).burada bana kusur çıkartırlar mı acaba .birde aracı yarın tamirciye vereceğiz sanırım bu sigorta işleri ne zaman belli olur.

Aracın piyasa değeri 10k civarı imiş.tanıdık bir tamirci şanzuman çatlamış olabilir dedi(yağ akıtıyordu).bu durumda 3 k civarı masraf çıkarmış.sigorta aracı perte çıkarta bilir diyor.eğer öyle bir şey olursa bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi