• 29-07-2014, 21:34:02
    #1
    S.a bayramınız mübarek olsun öncelikle. Trabzon Yomra da yurt dışından gelin olarak getirilen, üstüne kuma alınan, 3 çocuğuyla çatı aralığında yaşamaya çalışan ve ağır hastalığı bulunan Endonezya vatandaşı bir ablamız var. Durumu çok sıkıntılı...

    Türk vatandaşı olmadığı için hastane noktasında çok sıkıntı yaşıyor. Eşi y.dışında çalışıyor ve ilgisiz, Türk vatandaşı yapmak için kılını bile kıpırdatmıyor. 18 senedir Türkiye'de ikamet ediyor. Sizce bu ablaya nasıl Türk vatandaşlığı alabiliriz?

    Sent from my L520 using Tapatalk

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:34:02 -->-> Daha önceki mesaj 21:26:01 --

    Bu arada biraz araştırdım, TR de ikamet etme yoluyla oluyormuş. Nüfus müdürlüğüne mi gitmeli?

    Sent from my L520 using Tapatalk
  • 29-07-2014, 21:35:54
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bence öncelikle muhtarlığa gidilmeli
  • 29-07-2014, 21:43:19
    #3
    3 yıl ikamet izni ile Türkiyede bulunan yabancılar Türk vatandaşlığına başvuruda bulunabiliyor. Bu başvuru için Tc vatandaşı ile evli olması şartı var. Konu ile ilgili olarak en detaylı bilgiyi Emniyet müdürlüğünde yabancılar şube ile görüşerek alabilirsiniz, şube sizi yönlendirerek neler yapmanız gerektiğini söyleyecektir.

    Muhtar, belediye falan bu işlere bakmaz hocam.

    http://www.nvi.gov.tr/Sik_Sorulan_So...l?pageindex=11

    Yukarıdaki linki inceleyiniz hocam.

    Allah yardımcıları olsun.
  • 29-07-2014, 21:43:26
    #4
    18 yıldır türkiye'DE kaçak mı yaşıyor?

    Eğer öyleyse sınırdışı edilebilir.
  • 29-07-2014, 22:15:51
    #5
    Suriye'ye gir çık yapsın.
  • 29-07-2014, 22:56:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suriye'ye gir çık yapsın.
    Konu sahibi ne diyor , sen ne diyorsun hocam.
  • 29-07-2014, 23:12:06
    #7
    Jameika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibi ne diyor , sen ne diyorsun hocam.
    En garanti vatandaşlık o şekil diye ben öyle söyledim yoksa zaten 18 yıl kaçak olarak bulunduğundan sınır dışı edilebilme olanağı var ayrıca sınır dışı olunca tekrar giremiyor sonrası başvursa bile hemen vatandaşlık vermiyorlar ama Suriye'den sığınmacı olarak gelirse garanti veriyorlar sonra maaş da bağlanıyor arzu ederse
  • 29-07-2014, 23:44:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En garanti vatandaşlık o şekil diye ben öyle söyledim yoksa zaten 18 yıl kaçak olarak bulunduğundan sınır dışı edilebilme olanağı var ayrıca sınır dışı olunca tekrar giremiyor sonrası başvursa bile hemen vatandaşlık vermiyorlar ama Suriye'den sığınmacı olarak gelirse garanti veriyorlar sonra maaş da bağlanıyor arzu ederse
    böyle bişey varsa bizde yapalım ozaman , toplayayım 50-60 kişi , sizde gelin , fazla para göz çıkartmaz
  • 29-07-2014, 23:48:27
    #9
    Valilikte bulunan, nüfus ve sosyal yardımlaşma yetkilileriyle görüşürse çok daha hızlı sonuç elde edebilir.