S.a bayramınız mübarek olsun öncelikle. Trabzon Yomra da yurt dışından gelin olarak getirilen, üstüne kuma alınan, 3 çocuğuyla çatı aralığında yaşamaya çalışan ve ağır hastalığı bulunan Endonezya vatandaşı bir ablamız var. Durumu çok sıkıntılı...

Türk vatandaşı olmadığı için hastane noktasında çok sıkıntı yaşıyor. Eşi y.dışında çalışıyor ve ilgisiz, Türk vatandaşı yapmak için kılını bile kıpırdatmıyor. 18 senedir Türkiye'de ikamet ediyor. Sizce bu ablaya nasıl Türk vatandaşlığı alabiliriz?

Sent from my L520 using Tapatalk

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:34:02 -->-> Daha önceki mesaj 21:26:01 --

Bu arada biraz araştırdım, TR de ikamet etme yoluyla oluyormuş. Nüfus müdürlüğüne mi gitmeli?

Sent from my L520 using Tapatalk