3 yıl ikamet izni ile Türkiyede bulunan yabancılar Türk vatandaşlığına başvuruda bulunabiliyor. Bu başvuru için Tc vatandaşı ile evli olması şartı var. Konu ile ilgili olarak en detaylı bilgiyi Emniyet müdürlüğünde yabancılar şube ile görüşerek alabilirsiniz, şube sizi yönlendirerek neler yapmanız gerektiğini söyleyecektir.

Muhtar, belediye falan bu işlere bakmaz hocam.

http://www.nvi.gov.tr/Sik_Sorulan_So...l?pageindex=11

Yukarıdaki linki inceleyiniz hocam.

Allah yardımcıları olsun.