Bugün izin günüm idi ve merkeze çıktım yerli halktan çok Suriyeli var idi bu Suriyeli kişilere maaş + vatandaşlık verildiğini TV kanallarında, Gazetelerde okuyordum oradan biliyorum.
Giriş çıkış kolay bunuda tv görüntülerinden izledim asker vs bir şey yapmıyor isteyen girip çıkıyordu
Doğrudur hocam , gülücük koymamışım , ben orada işi biraz gır gıra vurayım dedim ,
Ek olarak konu sahibi arkadaşı da unutmadım , Öncellikle Ablamıza allah yardımcı olsun.
Sosyal yardımlaşmaya gidip durumu iza edin bi yol gösterirler , olmadı bi konsolosluk vb gidin bilgi alın.