Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
evlilikten dolayi 2 sene sonra vatandaslik veriliyor zaten bildigim kadari ile 1.5 sene once resmi nikahi yaptim kismetse nisan da esim icin basvuru yapacagiz (azeri kendisi). ayrica turkiye'de de yasamiyoruz ama bu konuda bize bu sekilde bilgiler verildi.
muhtarla konusun hocam olmadi kaymakamlik filan bi sekilde yardimci olur