böyle bişey varsa bizde yapalım ozaman , toplayayım 50-60 kişi , sizde gelin , fazla para göz çıkartmaz
Bugün izin günüm idi ve merkeze çıktım yerli halktan çok Suriyeli var idi bu Suriyeli kişilere maaş + vatandaşlık verildiğini TV kanallarında, Gazetelerde okuyordum oradan biliyorum.
Giriş çıkış kolay bunuda tv görüntülerinden izledim asker vs bir şey yapmıyor isteyen girip çıkıyordu