• 10-07-2014, 23:49:50
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Beyler Kadikoyden kucukcekmeceye nasil gidebilirim? Eminonune mi gecsem metrobus mu kullansam, yardimci olur musunuz?
  • 10-07-2014, 23:53:05
    #2
    Küçükçekmece' nin neresine gideceksin?
  • 10-07-2014, 23:58:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    millstonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küçükçekmece' nin neresine gideceksin?
    Cennet Mah. Hürriyet Cad. Küçükçekmece - İSTANBUL
    (Metrobüs Cennet Mah. Durağına 50 metre - Miniço'nun üstü)

    Adres burasi hocam
  • 11-07-2014, 00:00:35
    #4
    Metrobüse yakınsan, direk metrobüs ile cennet mahallesi durağında inebilirsin. Hürriyet caddesi metrobüsün hemen karşısındadır.

    Cennet mahallesi durağı, yeşil ova (florya) durağından bir sonraki küçük çekmece durağından bir önceki duraktır.
  • 11-07-2014, 00:01:33
    #5
    pan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cennet Mah. Hürriyet Cad. Küçükçekmece - İSTANBUL
    (Metrobüs Cennet Mah. Durağına 50 metre - Miniço'nun üstü)

    Adres burasi hocam
    Söğütlüçemeden metrobüse binin, 34Z olur genellikle, Zincilikuyuda indikten sonra 34'e binip cennetten bir önceki durakta inin, cennet durağı kapalıydı açılmadıysa
  • 11-07-2014, 22:24:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söğütlüçemeden metrobüse binin, 34Z olur genellikle, Zincilikuyuda indikten sonra 34'e binip cennetten bir önceki durakta inin, cennet durağı kapalıydı açılmadıysa
    Metrobüs düşünmüyorum ya

    Bağcılar'a giden tramvay'a binip orada insem gerisi kolay mı?
  • 11-07-2014, 22:36:05
    #7
    Hocam bizim mahalle bura metrobus ideal
  • 11-07-2014, 23:56:41
    #8
    pan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Metrobüs düşünmüyorum ya

    Bağcılar'a giden tramvay'a binip orada insem gerisi kolay mı?
    Bağcılar meydanda iniyorsunuz, ondan sonra sizi polis bile bulamaz kaybolursunuz
  • 12-07-2014, 01:43:20
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağcılar meydanda iniyorsunuz, ondan sonra sizi polis bile bulamaz kaybolursunuz
    harbi ya ne biçim yerler oralar insanın kafası bozuluyor