pan_river adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Metrobüs düşünmüyorum ya

Bağcılar'a giden tramvay'a binip orada insem gerisi kolay mı?
Bağcılar meydanda iniyorsunuz, ondan sonra sizi polis bile bulamaz kaybolursunuz