Söğütlüçemeden metrobüse binin, 34Z olur genellikle, Zincilikuyuda indikten sonra 34'e binip cennetten bir önceki durakta inin, cennet durağı kapalıydı açılmadıysa
Metrobüs düşünmüyorum ya
Bağcılar'a giden tramvay'a binip orada insem gerisi kolay mı?