Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bağcılar meydanda iniyorsunuz, ondan sonra sizi polis bile bulamaz kaybolursunuz
harbi ya ne biçim yerler oralar insanın kafası bozuluyor