• 09-07-2014, 01:20:02
    #1
    Beyler ben üni 4. sınıf öğrencisiyim.

    "Kpss'ye başvursak mı yeaa" konulu bir geyik ortamında aklıma girdi. Mezun olduktan sonra en azından baş sallayıp maaş alırık.. Normal zamanda veya mesai saatinde oynarız batağımızı okeyimizi.

    Şimdi, ben bu sınava girebiliyor muyum ?
    Kpss ön lisan, ortaöğretim,lisans falan baya karıştırmışlar heralde Bunlardan hangisine girebilirim.

    Başvuru ücreti yatırmaya niyetlendim nedir ne değildir diye, 2 oturum varmış. onlar ne oluyor ?

    Bu arada üniversite seneye bitecek inş uzatmazsak Uzarsa da uzasın iş olduktan sonra iletişim fakültesi diploması olsa ne olmasa ne
  • 09-07-2014, 01:59:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hocam ortaögretimden giriş yapabilirsin
    lise mezunusun sonuçda
    40tl ziraat atmsinden yatır ösym sitesine gir başvurunu yap yardımcı olurum
  • 09-07-2014, 03:02:07
    #3
    UcuzUcakBilet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ortaögretimden giriş yapabilirsin
    lise mezunusun sonuçda
    40tl ziraat atmsinden yatır ösym sitesine gir başvurunu yap yardımcı olurum
    ösym sitesinde başvuru için 40 + 40 dedi.. 2 oturum seçtim. Oturumlar ne ile alakalı ?
  • 09-07-2014, 03:15:15
    #4
    Lise KPSS ne gireceksiniz hocam. O yüzden ortaöğretimi seçmeniz lazım. 40 TL yatırmanız yeterli.
  • 09-07-2014, 03:19:31
    #5
    Kafka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lise KPSS ne gireceksiniz hocam. O yüzden ortaöğretimi seçmeniz lazım. 40 TL yatırmanız yeterli.
    Size de teşekkür ederim

    İkinize de r10+ Artık bu kategori geçerli mi değil mi bilmiyorum
  • 09-07-2014, 12:29:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size de teşekkür ederim

    İkinize de r10+ Artık bu kategori geçerli mi değil mi bilmiyorum
    +r10 önemli degıl hocam işiniz görülsin kafi oturuma takılma lise sececeksin ardından 1 . oturum diyeceksin