Konu
Kpss konusunda bilgili olanlar içeri lütfen
09-07-2014, 03:19:31
#5
BurakKeskin
Kafka adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lise KPSS ne gireceksiniz hocam. O yüzden ortaöğretimi seçmeniz lazım. 40 TL yatırmanız yeterli.
Size de teşekkür ederim
İkinize de r10+
Artık bu kategori geçerli mi değil mi bilmiyorum