Kafka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lise KPSS ne gireceksiniz hocam. O yüzden ortaöğretimi seçmeniz lazım. 40 TL yatırmanız yeterli.
Size de teşekkür ederim

İkinize de r10+ Artık bu kategori geçerli mi değil mi bilmiyorum