EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size de teşekkür ederim

İkinize de r10+ Artık bu kategori geçerli mi değil mi bilmiyorum
+r10 önemli degıl hocam işiniz görülsin kafi oturuma takılma lise sececeksin ardından 1 . oturum diyeceksin