Beyler ben üni 4. sınıf öğrencisiyim.
"Kpss'ye başvursak mı yeaa" konulu bir geyik ortamında aklıma girdi. Mezun olduktan sonra en azından baş sallayıp maaş alırık.. Normal zamanda veya mesai saatinde oynarız batağımızı okeyimizi.
Şimdi, ben bu sınava girebiliyor muyum ?
Kpss ön lisan, ortaöğretim,lisans falan baya karıştırmışlar heralde

Bunlardan hangisine girebilirim.
Başvuru ücreti yatırmaya niyetlendim nedir ne değildir diye, 2 oturum varmış. onlar ne oluyor ?
Bu arada üniversite seneye bitecek inş uzatmazsak

Uzarsa da uzasın iş olduktan sonra iletişim fakültesi diploması olsa ne olmasa ne