truser adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok Günaha Girdik Çook
27
●2.272
- 01-07-2014, 04:30:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Araba çaldım ama kendim kullanmak amaçlı.
- 01-07-2014, 05:38:55hehehehheCtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yoo indirmiyoruz hacı, o indirenlerin problemitruser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ücretsiz lisanslı temalar varken niye w-arez kullanıp sitemi öptüreyimki
İşletim sistemindede linux kullanır,office programı olarakta libre office kullanırsan ateşini biraz daha azaltırsın 


Son olarak
;
- 01-07-2014, 06:08:24Çoğu fetvaya göre ticari amaç dışında sahte lisans vb. kullanım caiz. Ancak ticari amaçlarla çoğaltımı vs. haram. Evinizde bilgisayarınız için kopya windows kullanın sıkıntı yok da Hostinglerde kullanmayın zira haram. Ancak şöyle bir durum var hocam neden diğer 11 ayda gelmiyor da 11 ayın sultanında geliyor
.. Çok detaylara inilse haram bulunabilecek durumlar var. Yani kimi (şahsen yobaz olarak yorumladığım kişiler) insanlar İnternetin dahi caiz olmadığını dabbe / deccal olduğunu savunuyor..
- 01-07-2014, 14:30:18İçimi Serinlettiniz.evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burger King Sloganı Gibi Oldupentagram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2014, 15:24:40Wordpress'in büyük tema yayımcılarının, Microsoft'un Office programlarının hatta direkt Windows'un bu kadar yaygın olmasının tek sebebi vvarez'e olanak sağlamasıdır. Siz burada vicdan azabı duyarken bu firmalar vvareze göz yumar bir bakıma destekler çünkü misal sen exceli çok yaygın olduğu için kullanırsın, herkeste olduğu için vs. Sen kendi paranla satın aldığın exceli para ödemeden yüklenilmiş excelden de açabilirsin.
VVarez dağıtımı büyük ölçüde artıran bir faktördür, firmaların da işine gelir büyük ölçüde.
Sen de ücretsiz yararlanmış olursun tam win-win durumu yani
- 24-07-2014, 02:14:55Sevap yada gunahtan degil de buna bende dikkat etmeye calisiyorum uzun zamandir. Emek cok degerli birsey calisinca anliyor insan. Wp temalarini gucum yetiyorsa orjinal aliyorum yetmiyorsa bir sure bekliyorum. Onun disinda bilgisayarda ucretsiz verilen yazilimlar disinda %99 u orjinaldir lisansiyla aldigim. Bir filmden kaybediyoruz internetten izleyip onada bir cozum bulucaz artik

Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi. Yazım hataları için affola

İşletim sistemindede linux kullanır,office programı olarakta libre office kullanırsan ateşini biraz daha azaltırsın 