• 01-07-2014, 04:30:40
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi siteme kurma amaçlı.
    Araba çaldım ama kendim kullanmak amaçlı.
  • 01-07-2014, 05:38:55
    #20
    Kurumsal PLUS
    CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Open Source kullan ahirette rahat et
    hehehehhe
    truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesala wp temalarını wa*ez olarak indirioyoruz.
    Yoo indirmiyoruz hacı, o indirenlerin problemi ücretsiz lisanslı temalar varken niye w-arez kullanıp sitemi öptüreyimki İşletim sistemindede linux kullanır,office programı olarakta libre office kullanırsan ateşini biraz daha azaltırsın

    Son olarak ;
  • 01-07-2014, 06:08:24
    #21
    Çoğu fetvaya göre ticari amaç dışında sahte lisans vb. kullanım caiz. Ancak ticari amaçlarla çoğaltımı vs. haram. Evinizde bilgisayarınız için kopya windows kullanın sıkıntı yok da Hostinglerde kullanmayın zira haram. Ancak şöyle bir durum var hocam neden diğer 11 ayda gelmiyor da 11 ayın sultanında geliyor .. Çok detaylara inilse haram bulunabilecek durumlar var. Yani kimi (şahsen yobaz olarak yorumladığım kişiler) insanlar İnternetin dahi caiz olmadığını dabbe / deccal olduğunu savunuyor..
  • 01-07-2014, 09:22:46
    #22
    Ateş bizi çağırıyor
  • 01-07-2014, 14:30:18
    #23
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hehehehhe


    Yoo indirmiyoruz hacı, o indirenlerin problemi ücretsiz lisanslı temalar varken niye w-arez kullanıp sitemi öptüreyimki İşletim sistemindede linux kullanır,office programı olarakta libre office kullanırsan ateşini biraz daha azaltırsın

    Son olarak ;
    İçimi Serinlettiniz.
    pentagram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ateş bizi çağırıyor
    Burger King Sloganı Gibi Oldu
  • 01-07-2014, 15:24:40
    #24
    Wordpress'in büyük tema yayımcılarının, Microsoft'un Office programlarının hatta direkt Windows'un bu kadar yaygın olmasının tek sebebi vvarez'e olanak sağlamasıdır. Siz burada vicdan azabı duyarken bu firmalar vvareze göz yumar bir bakıma destekler çünkü misal sen exceli çok yaygın olduğu için kullanırsın, herkeste olduğu için vs. Sen kendi paranla satın aldığın exceli para ödemeden yüklenilmiş excelden de açabilirsin.

    VVarez dağıtımı büyük ölçüde artıran bir faktördür, firmaların da işine gelir büyük ölçüde.
    Sen de ücretsiz yararlanmış olursun tam win-win durumu yani
  • 01-07-2014, 20:03:01
    #25
    Oruç tabi her bünyede farklı tepki yapıyor
  • 24-07-2014, 02:09:06
    #26
    Detaylı Açıklama :
    https://www.youtube.com/watch?v=VtBzmSLJtkE
  • 24-07-2014, 02:14:55
    #27
    Sevap yada gunahtan degil de buna bende dikkat etmeye calisiyorum uzun zamandir. Emek cok degerli birsey calisinca anliyor insan. Wp temalarini gucum yetiyorsa orjinal aliyorum yetmiyorsa bir sure bekliyorum. Onun disinda bilgisayarda ucretsiz verilen yazilimlar disinda %99 u orjinaldir lisansiyla aldigim. Bir filmden kaybediyoruz internetten izleyip onada bir cozum bulucaz artik

    Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi. Yazım hataları için affola