CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Open Source kullan ahirette rahat et
hehehehhe
truser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesala wp temalarını wa*ez olarak indirioyoruz.
Yoo indirmiyoruz hacı, o indirenlerin problemi ücretsiz lisanslı temalar varken niye w-arez kullanıp sitemi öptüreyimki İşletim sistemindede linux kullanır,office programı olarakta libre office kullanırsan ateşini biraz daha azaltırsın

Son olarak ;