Open Source kullan ahirette rahat et
hehehehhe
Mesala wp temalarını wa*ez olarak indirioyoruz.
Yoo indirmiyoruz hacı, o indirenlerin problemi

ücretsiz lisanslı temalar varken niye w-arez kullanıp sitemi öptüreyimki

İşletim sistemindede linux kullanır,office programı olarakta libre office kullanırsan ateşini biraz daha azaltırsın


Son olarak

;