evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hehehehhe


Yoo indirmiyoruz hacı, o indirenlerin problemi ücretsiz lisanslı temalar varken niye w-arez kullanıp sitemi öptüreyimki İşletim sistemindede linux kullanır,office programı olarakta libre office kullanırsan ateşini biraz daha azaltırsın

Son olarak ;
İçimi Serinlettiniz.
pentagram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ateş bizi çağırıyor
Burger King Sloganı Gibi Oldu