hehehehhe
Yoo indirmiyoruz hacı, o indirenlerin problemi

ücretsiz lisanslı temalar varken niye w-arez kullanıp sitemi öptüreyimki

İşletim sistemindede linux kullanır,office programı olarakta libre office kullanırsan ateşini biraz daha azaltırsın


Son olarak

;
İçimi Serinlettiniz.
Ateş bizi çağırıyor
Burger King Sloganı Gibi Oldu