Sevap yada gunahtan degil de buna bende dikkat etmeye calisiyorum uzun zamandir. Emek cok degerli birsey calisinca anliyor insan. Wp temalarini gucum yetiyorsa orjinal aliyorum yetmiyorsa bir sure bekliyorum. Onun disinda bilgisayarda ucretsiz verilen yazilimlar disinda %99 u orjinaldir lisansiyla aldigim. Bir filmden kaybediyoruz internetten izleyip onada bir cozum bulucaz artik
Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi. Yazım hataları için affola