Çoğu fetvaya göre ticari amaç dışında sahte lisans vb. kullanım
caiz. Ancak
ticari amaçlarla çoğaltımı vs.
haram. Evinizde bilgisayarınız için kopya windows kullanın sıkıntı yok da Hostinglerde kullanmayın zira haram. Ancak şöyle bir durum var hocam neden diğer 11 ayda gelmiyor da 11 ayın sultanında geliyor

.. Çok detaylara inilse haram bulunabilecek durumlar var. Yani kimi (şahsen yobaz olarak yorumladığım kişiler) insanlar İnternetin dahi caiz olmadığını dabbe / deccal olduğunu savunuyor..