• 15-06-2014, 01:10:00
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    p90x ilk defa duydum.
  • 15-06-2014, 15:24:33
    #20
    Evde güzel bir oda yoksa evde çalışmak hiçte iyi değil. Odası olanlara çalışma istasyonu öneririm, 600 Tl civarında. Bunun dışında en iyi yağ yakma yeşil çaydır. Kim ne derse desin, bisiklet - yeşil çay ikilisi ile beraber 13 kiloyu bir buçuk ayda verdim, bisiklet ile günde yirmi km sürdüm. Bu arada geçmişte sporcu biri olarak söylüyorum bunları. Tr de gitmediğim il çok az Ayrıca istikrar şart. Yani, yavaş yavaş ama surekli çalışmalısınız. Aksi durumda hiç bir şey fayda vermez. Yine örnek olarak ben, şuan üç günde yarım kilo veriyorum. Yeter ki kilo verecem ve almayacağım deyin.
  • 15-06-2014, 15:26:35
    #21
    arkadaşlar bu kodu bantlarının katlanabilir ufacık olanları yokmu alıcamda evde koyucak yer yok ya
  • 15-06-2014, 20:27:18
    #22
    P90X deneyecem Birde arkadaşın dediğini.
  • 17-06-2014, 13:54:30
    #23
    Hocam google playde baya bi çalışma programı var onları takip edebilirsiniz


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 17-06-2014, 14:02:28
    #24
    http://www.muhendisbeyinler.net/revoflex-xtreme/

    Denemiştir hocam. Linktede makalesi var. Yalnız kayıslari bir süre sonra yipraniyor. O da 5 tl idi galiba sonra tekrar alırsın.

    SM-N9005 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 17-06-2014, 15:41:02
    #25
    Bende evde spor yapılır diyenlerdendim ama anladım ki spor salonuna gitmeden olmuyor Hele ki üşengeç biriyseniz evde 1 gün yaparsın 10 gün yatarsın P90X kolay gibi gözüküyor ancak 1.günkü antrenmanı yaptığınızda anlayacaksınız ne kadar zor olduğunu
  • 17-06-2014, 21:39:52
    #26
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende evde spor yapılır diyenlerdendim ama anladım ki spor salonuna gitmeden olmuyor Hele ki üşengeç biriyseniz evde 1 gün yaparsın 10 gün yatarsın P90X kolay gibi gözüküyor ancak 1.günkü antrenmanı yaptığınızda anlayacaksınız ne kadar zor olduğunu
    Ben normalde salona gittim fiziğimi görmeniz lazım uzun boyluyum göğüs kası, bacak kası iyi fakat kol kasım yok denecek kadar az çok ince. 10 gün falan kaldım kasların ısınması için yapılan hareketler beni zorladı. Benc hareketlerini yapmam imkansızdı bende bıraktım. P90X denedim bugün ilk ısınma hareketleri bayağı yorucu, yorucudan kastım kaliteli güzeller. Fakat devamını getiremedim çünkü ağırlık yok ve şınav çekecek alan bulamadım odam bayağı dar. Normalde Led TV'ye takıp izleyecektim.
  • 26-06-2014, 00:31:00
    #27
    Karın kası için Caynax A6W isimli android uygulamasıni kurdum ilk günden itibaren program sayesinde kaslar çalıştı