• 12-06-2014, 10:27:18
    #19
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para mevzu bahis değil ne yazıkki Stres atıyor üstümüzde.
    İhtiyaç olsun olmasın dene ve gör
  • 12-06-2014, 11:30:20
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Babamla önceden sorunlarım vardı fakat artık hepsini aştık. Aramız gayet iyi huyundan suyundan gitmek gerekiyor bazen
  • 12-06-2014, 12:16:08
    #21
    http://www.sinemalar.com/film/742/buyuk-yolculuk

    her defasında filmin sonunda hüngür hüngür ağlarım, babamı 10 yıl önce kaybettim sahipsizliği çok iyi bilirim, hayatta tek başınasınız her sıkıntınızda gidip danışacağınız destek olacak bir gölgenin olması ne büyük bir nimetmiş, malesef insan kaybedince anlıyor böyle şeyleri.Benim babamda mükemmel değildi, bağırırdı kızardı okutmak istemedi sen adam olmazsın dedi ama arıyor işte...Yine o koca aile bir araya gelse, annem babam kardeşlerim ninelerim dedelerim o gecekondulu sobalı evde olsak,o babaocağı yok şimdi artık... mutluluk o günlerdeymiş, şimdi evlendik kardeşler ayrı yerlerde kimi sağ kimi salamet...içime yine çöktü hüzün adı oldu yalnızlık...
  • 12-06-2014, 18:23:57
    #22
    Bende arada sorun yaşıyorum ama öyle büyük şeyler değil.
    Zaten 4 yıldır üniversitede başka şehirdeyim.
    Çoğu kişi 40 yaşına gelince anlarsın diyor.
  • 12-06-2014, 20:19:29
    #23
    sineperde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.sinemalar.com/film/742/buyuk-yolculuk

    her defasında filmin sonunda hüngür hüngür ağlarım, babamı 10 yıl önce kaybettim sahipsizliği çok iyi bilirim, hayatta tek başınasınız her sıkıntınızda gidip danışacağınız destek olacak bir gölgenin olması ne büyük bir nimetmiş, malesef insan kaybedince anlıyor böyle şeyleri.Benim babamda mükemmel değildi, bağırırdı kızardı okutmak istemedi sen adam olmazsın dedi ama arıyor işte...Yine o koca aile bir araya gelse, annem babam kardeşlerim ninelerim dedelerim o gecekondulu sobalı evde olsak,o babaocağı yok şimdi artık... mutluluk o günlerdeymiş, şimdi evlendik kardeşler ayrı yerlerde kimi sağ kimi salamet...içime yine çöktü hüzün adı oldu yalnızlık...

    Hocam arkadaş çok doğru yazmış aynı durumdayım bende babamı kaybedeli bir sene olacak ne sebep olursa olsun kırma babanı ben çok pişmanım yaptığım saçma salak herşey için arada üzdüğüm için çok pişmanım içim içimi yiyor sebep ne olursa olsun kırma bence

    HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi